Pengumuman!
Blog ini dicipta hanya kerana ingin mengisi masa lapang dan menepati kehendak jari-jemari yang menggedik nak menaip dan fikiran yang suka berkhayal. Terima kasih kerana meninggalkan komen :)
-shafi-

Saturday, January 16, 2010

Terima Kasih Maya! 7

Log In!
Dunia Pelik Aku.
Awek alam maya aku, tolonglah! aku menyampah betol dengan girlfie aku ni. eh salah! bukan! aku menyampah dengan awek penggoda-kawan baik-aku-tengok-pun-cair tuh! Tolong bagi pendapat macam mana aku nak escape dari dia tanpa lukakan hati our parents.
15 Mac 2006
11.12 p.m

Log In!
Hai pakwe alam maya aku. small matter je tu. kau terus terang la kat your parents and her parents tentang perasaan kau yang sebenar. bagitahu yang kau tak selesa dengan harta yang bertimbun tanpa kasih sayang sejati tuh. HEHE! diorang mesti paham punya. and lagi 1, cinta mana boleyh dipaksa. humm, aku lg tgh buntu pikir bf aku yang sorang tu. sejak masuk U tak contact aku pun. huhh! well, nak tau something? hari tu aku nampak senior hemsem. kan best kalau itu kau. HAHA!
qis qus qas
16 Mac 2006
8.29 a.m
~~~~~~~~~~~~~~~

jari-jari Balqis lincah mendail nombor phone Ammar.

"hello syg. Am tgh buat apa ni? qis kacau ke?" Balqis bersuara manja. namun qis terkejut apabila mendengar dengusan keras di corong telefon sebelah sana.

"dah tau am bz apasal telefon?" keras sungguh suara itu sehingga membuat Balqis terkejut.

"em.. xpela kalau am busy. sorry am. qis hang up ok." ucap Balqis tersekat-sekat. dia masih terkesima dengan herdikan Ammar yang tidak semena-mena itu tadi.

"dah! qis tunggu je am call. tak yah call am lagi!" lantas selepas itu telefon dimatikan. Balqis termenung. Ke mana hilangnya kemesraan dan kata-kata manis Ammar? dah 3 bulan sejak mereka masuk U berasingan Ammar berkelakuan begitu. Tanpa disedari, air hangat mula mengalir di pipi gebu Balqis.

'Mr. Rascal, kau kena tolong aku. feel the pain and heal the wound. I'm begging you'

No comments: