Pengumuman!
Blog ini dicipta hanya kerana ingin mengisi masa lapang dan menepati kehendak jari-jemari yang menggedik nak menaip dan fikiran yang suka berkhayal. Terima kasih kerana meninggalkan komen :)
-shafi-

Saturday, January 16, 2010

Terima Kasih Maya! 3

"em, qis. jom jln ngan am. biar laa faisal tu nak merasa ada 2 bini tuh" Ammar mempelawa Balqis untuk berjalan bersamanya. Balqis hanya mengangguk dan tersenyum manis.

"Am, mana diorang ni? ish, cepatnya dah menghilang." tanya qis cemas. "alaa, relax la. ada am, qis tentu selamat. eh, jom duduk kat kerusi tu. kaki am sakit la injured main futsal semalam." tanpa byk kata, Balqis hanya membontoti Ammar.

Setelah 10 minit masing2 membisu, tiba-tiba Balqis terasa sentuhan hangat di tangannya. Tangan Ammar mengelus lembut tangannya. Balqis cuba menarik tapi dipengang kemas oleh Ammar. Ammar mula bersuara.

"Qis, am da lama nak ckp benda ni. tp am xtau nak ckp cmne. tp rasanya ni la kesempatan yg ada. qis, am sebenarnya da lama perhatikan qis dulu kat kelas sampai la sekarang. am suke qis. am suke tgk qis senyum and ketawa. rasa cm nak kiss jek. eh slh! rasa cm nak qis jadi gf am jek. qis sudi x? qis xperlu jawab sekarang. mlm nnt am call. mcm biasa, jgn tidur dulu k."

~~~~~~~~~~~~~~
grr. panjang lebar mamat ni ckp sampai aku pun xsempat nak type apa2 tok balqis.

Balqis tercengang dgn pengakuan direct ammar sampai bwk ke mlm. 'apa yang aku perlu buat ni? dup dap dup dap dari td jantung ni' hati balqis main bisik2.

Log In!
Memori Qis.
Mr. Rascal, mungkin apa yang kau ckp betol. tp bukan aku yg cari dia. dia yang dtg tiba-tiba. mungkin semua ni dah tertulis. call me Mrs. budak-tak-reti-letak-telefon-awal from now on. blush blush :P
17 Januari 2006
16.50 p.m

Ringtone berkumandang.

2 comments:

Aroll MUBIN said...

HAHA babak yang ini poyo beb :D

shafi said...

poyo ke?
kuang3 ;D