Pengumuman!
Blog ini dicipta hanya kerana ingin mengisi masa lapang dan menepati kehendak jari-jemari yang menggedik nak menaip dan fikiran yang suka berkhayal. Terima kasih kerana meninggalkan komen :)
-shafi-

Wednesday, January 13, 2010

Opening ceremony

First of all, blog ini hanya suka2 di cipta disebabkan aku bosan duduk dekat rumah x buat apa2 sempena tunggu result SPM aku, lebih baik aku berkhayal dekat sini. betol x? at least aku tak mkn pil khayal.

maybe apa yg aku type ni bosan or jalan cerita tak menarik. apa2 hal pun, korang komen la bersama ya. mana tau aku leh baiki and try buat cerita lebih menarik lg lepas ni. then, thanks coz baca.

First publish, Terima Kasih Maya! baca sampai habis baru faham isi cerita. mungkin itu kenyataan yang aku khayalkan. hehe!
well, enjoy yourselves. thanks :)

No comments: