Pengumuman!
Blog ini dicipta hanya kerana ingin mengisi masa lapang dan menepati kehendak jari-jemari yang menggedik nak menaip dan fikiran yang suka berkhayal. Terima kasih kerana meninggalkan komen :)
-shafi-

Saturday, January 16, 2010

Terima Kasih Maya! 5

"Qis, tahniah! at last dpt gak kau capai target kau!" ucap mia dan syaz serentak. "Alhamdulillah. even 7A campur2, aku bersyukur sgt. ada peluang aku nak gi India x ni? haha." balqis berseloroh. mereka bertiga tersenyum bangga dgn pencapaian masing2 dalam SPM.
~~~~~~~~~~~~
Log In!
Memori Qis.
Thanks to God. at last my dream come true! aku dpt sambung study kat Uitm bahagian business management. Yes! mana tau aku boleh jumpa ramai bf hemsem kat sana nnt. ouh gler! Am mana nak taruk? BTW, result am lebih kurang mcm aku but kitorang terpisah U. ouh God! xtahan la eden rindu2 nih. HUHU!
3 March 2006
12.19 p.m
~~~~~~~~~~~~
Log In!
Dunia Pelik Aku.
Alhamdulillah, akhirnya awek alam maya aku, qis qus qas tu dpt sambung study. xdelaa dia memekak kat blog ckp bosan bosan lg. HAHA. hey qis! x yah pikir sgt la bf kau tu boleyh x? x habis2. pegi U tok belajar! HUHU!
4 March 2006
18.10 p.m

Idham menekan button post di skrin laptopnya dan tersenyum sendirian lagi sekali dan bermonolog dalaman pun lagi sekali. 'padahal aku jealous tgk si qis ni happy jek ngan bf dia. aku? urgh! Suria Iylia, knp aku terjerat dgn cinta kau? huhh!' Idham mengeluh kesal kerana kedua ibu bapanya tidak pernah mengendahkan perasaannya.

No comments: