Pengumuman!
Blog ini dicipta hanya kerana ingin mengisi masa lapang dan menepati kehendak jari-jemari yang menggedik nak menaip dan fikiran yang suka berkhayal. Terima kasih kerana meninggalkan komen :)
-shafi-

Wednesday, January 20, 2010

Terima Kasih Maya! 13

Log In!
Memori Qis.
Blog, ouh blog. Umur kau dah nak masuk 4 tahun setengah dah. Kalau bukan sebab kau aku tak kan kenal kebahagiaan yang sebenar. kalau bukan sebab kau aku tak kan tahu ada soul mate di alam maya. dan Memori Qis ni akan terus berkhidmat untuk menyambung memori qis, QIStina Nur Insyirah.

Balqis tersenyum melihat wajah comel Qistina Nur Insyirah yang sedang tidur. bayi comel ini bukti cinta Idham dan Balqis. dan Memori Qis serta Dunia Pelik Aku bukti cinta alam maya itu wujud.

P/S; Khairil Idham, I love You.
Terima Kasih Maya!
7 Jun 2008
00.54 a.m

Balqis mengakhiri entry nya.
~~~~~~~~~~~~~~~~~
Log In!
P/S; Balqis Nur Amina, I love you one! ;)
your hubby, Mr. Rascal.
8 Jun 2008
16.25 p.m
~~~~~~~~~~~~~~~~~
Segala masalah tentang keluarga Idham dapat diselesaikan dengan bantuan Balqis. yup, Balqis dah tunaikan janjinya dengan bukan hanya menolong Idham di alam maya, tetapi juga di alam realiti.

4 comments:

Aroll MUBIN said...

i love you one ?
ayat saya ! ggrrr =,='
ayat saya untuk finaz sorang saje.
HAHAHA :D

shafi said...

HAHA!
eleyh, baca jugak ya cerita ni sampai habis?
syg erol ;)

Anonymous said...

citer menarik tapi pendek sgt r....
slalu x der idea keee...huhuhu

shafi said...

cik anon, ini percubaan pertama.
so tak de laa bagus sgt ceritanya ;)